2010-12-01 - 17:00:00

Hejsan tillbaka från skolan nu!

Klockan är 16:57 när jag skriver det här, kommer säkert att vara 17:00 när jag skickar iväg den. Ska skicka iväg den exakt 17:00:00 haha. treevligt va??
-
Idag har det väl inte varit något speciellt. Har absolut ingen motivation till att gå ut och fota när det är -10 grader ute. Brr. Dock så är det inte lika kalt och lika halt längre, man vänjer väl sig..?
Dagens sämsta: Vi ska ha muntlig redovisning två & två. Och jag har hamnat med den näst värsta killen i klassen och min grupp, som är fyra personer inkluderar den väärsta och en av de bästa killarna. Hmm låter det bra? Nej.
Och så ska vi ha muntlig redovisning i NO:n. Jag ska prata om nebulosor tydligen ahaha. Dock så är det kul att göra en PowerPoint!
Dagens bästa: Inte lika halt längre. Såå skönt. Plus att det var lekar på idrotten och det var faktiskt kul, även fast alla fuskade hela tiden, även gympaläraren.
-
Kommer en bild på dagens outfit strax!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Om Jennifer